Lördag kväll..

Har haft tandvärk hela dagen lång, vet inte riktigt vart jag ska ta vägen nu när det aldrig slutar.
Får snart panik av att det gör så ont. Vet inte om det sitter i tanden för de gör ont i örat och neröver halsen också.
Jag måste ha legat konstigt inatt därför det blivit så här, men kan säga att det inte är första gången jag får detta.
Så har proppat i mig med alvedon idag tänker snart ta mig två till.
Idag har min bror fyllt år så har varit folk här idag, men glömde helt bort kameran.
Käkade föresten Tacos till mat idag, satan va gott det va. 

Nu ska jag ta och titta på tvn eller spela kort. Thindra ligger för närvarande och sover i vagnen.

Älskar er så ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0