Vilken tur

Det gick och vända, vilken tur =) hoppas bara den ligger kvar så som den gjorde tidigare idag när jag såg på ul.
Va nere i Karlstad till precis 8. Så hade lite stressigt men vi kom i tid i alla fall. Emma va med ner också=) jätte snällt att du blev med. Fick lägga mig i en förlossningsal med ctg kurva så kände hon på magen . Kom tillbaka efter 20 min fick spruta i sidan av magen ner mot rumpan . Tog drygt 30 min tills läkaren och de 6 andra kom, har aldrig sett så mycke folk i en liten sal . Men de fick beskåda saker som inte händer så ofta därför de va så himla många .. Fikade och lite sånt och sen ctg igen fick åka hem vid 12 =) Så dagen har gått sagta tycker ja, men jävlar vad tiden gick snabbt där inne.
Mamma, jag och Emma har tittat på två filmer , va faktiskt väldigt bra . Fast kommer dock inte ihåg vad någon utav dem heter, det där med dåligt minne det har jag fått. Emma och jag va bra trötta imorse när vi skulle gå upp, låg ju vaken i natt och tittade på film. Kunde bara inte sluta kolla för den va spännade och bra.
Imorgon kl 10 ska jag vara vid Mvc i Sunne =) har varit en massa sjukhusbesök nu ett tag. Får se vad alla värden ligger på då.  Är lite nervös över att den inte ligger kvar som den ska bara . Men ska fråga henne lite extra imorgon.
Nu ska jag ta och lägga mig framför tvn och prata lite i telefon kanske =) får se !
Godnatt alla ♥


  Tack Emma<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0