Dream

Va till barnmorskan idag, allt va bra . Alla värden och sånt där . Sen skulle hon ju kolla hur den låg. Och hon kände inte om de va huvudet eller rumpan som va neråt =) . blev lite nervös. Så hon fixade tid imorgon i karlstad ska göra ultraljud för och se om den ligger i säte eller med huvudet ner. Blev lite nervös när hon berättade om vändning och sånt där och snitt. Men jag tar allt som de kommer nu . Känns roligt och få se den lilla imorgon på ul =) Men ska inte vara där för än vid 13 tiden någon gång . Ska föresten på massage imorgon vid 10 , det ska bli väldigt skönt. Va hur länge sen som helst jag fick de och det känns väldigt behövligt . Kroppen känns utmattad. Men jag ska fan inte klaga =) finns folk som har de mycke sämre.
Försöker äta nyttigt som möjligt nu blir mycke piggare av det. Fast spelar inte så stor roll när jag aldrig orkar sova på nätterna. Och imorgon är de inte till och sova lite längre för ska fixa till mig innan vi ska på massage jag o mamma.
Va till moster och hälsade på fast innan det va vi och tvättade bilen vid helmia=) jag och mamma slet som bara den..


Är skapligt godissugen så nu blir de till att äta godis innan jag ska sova!






                                                  Fabian


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja är ju säkert jobbigt å tvätta bil :P

2009-01-23 @ 19:50:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0