Får panik!!

Jag har världens klåda på magen, ibland tror jag att jag ska smälla av. För de kliar och kliar hela tiden direkt det blir varmt. Går inte sova bra på nätterna utan vaknar utav att de kliar och man är tvungen sätta igång och klia sig.
Eller springa på toa som jag gör hela nätterna. Kanske ska ta och dra in sängen på toaletten eller bädda i badkaret =) vore något de ..  Va uppe och åt frukost vid 5 tiden imorse=) lite väl tidigt men jag va vrålhungrig och mamsen va vaken och skulle göra sig i ordning för jobbet. Fick bli mellanmål med pasta nu vid 12 så får jag se om jag inte är hungrig innan vi ska äta vid 17 .. Då blir de tacos =) Älsklings maten de..  Ska försöka hitta något bra att smörja med så man kanske får sova lite längre i natt iaf =)  För vill verkligen kunna sova ut och vakna helt utvilad för en gång skull.
Jag tror nästan jag ska ta och göra en kladdkaka snart är så jävla gott så de finns inte =) Brukar resten av familjen med tycka när de trycker i sig den med grädde.
Måste föresten få tag på en såndär tunn mössa de ska ha när de är nyfödda =) fast hittar aldrig någon när jag är ute och letar. Får åka ner till sunne och kolla på Pricken och Lindex och se i fall de har de där. Hoppas på det. 
Har frågat folk när de tror den kommer har fått en massa olika datum =) får ta och lägga upp det här sen ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0