En evig längtan

Hade en del att göra igår så blev inte så mycke skriva då inte =) Kom precis ur duschen nu och ska alldeles snart göra mig i ordning . Ska vara vid mvc vid 13.30 och mamsen ska med.  Hon jobbar i samma hus så inte långt för henne att gå dit . Lite nervös är jag faktiskt nu när jag ska dit, kan vara för jag får veta hur den ligger till nu. För hon kunde inte riktigt känna sist, men kan säga att de va bra obehagligt när hon kände.  Idag ska jag laga tacos till familjen =) tänkte städa lite på rummet . Slänger kläderna runt omkring mig och vattenglas står de överallt.  Vill ha ordning på saker.
Nu måste jag fixa till mig innan jag ska åka. Skriver efter jag varit där.

Jag längtar efter dig, vill träffa dig nu!


Kommentarer
Postat av: sörn

bra liv städar hela tiden typ :P

2009-01-22 @ 14:32:32
Postat av: Bruttan din

Vem vill du träffa? ;) <3

2009-01-22 @ 17:51:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0