Tisdag

Tråkiga tisdag nu igen, har inte en aning vad jag ska göra idag. Har inga planer i alla fall men måste ta och hitta på något orkar inte sitta hemma och glo jämt. Sov till 9 idag och de är länge för att vara mig det=) Var med mamma till broders skola och sen hämtade hennes nya glasögon. Har ont i ryggen och i magen, men man ska fan inte klaga får väl ta mig ett bad eller något sånt. Funderar faktiskt på att ta en promenad också för man behöver röra på sig, annars orkar man inte med något sen.
Mamma håller på och gör iordning på våfflor med grädde =) det gillar jag de. Blev ingen kladdkaka igår va proppmätt efter vi ätit tacosen . Så får ta och göra det idag istället.






Tar och skriver mer senare idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0