Sööndag

Dagen till ära har jag gjort om i mitt rum=) är fortfarande inte klar men tog mig en pause. Tar tid när man vill ha ordning och reda. Blir så fint så.. Vill hålla på med rummet nu när jag väl kan.
 Man får passa på och ta datorn när ingen sitter på den, annars brukar broder sitta hela dagarna.
Får ta och lägga in bilder någon dag och visa hur der blir=) fast vet faktiskt inte om jag vill ha den färgen som det är på sängen . Men det får väl gå till att börja med. Har ju två .. Känner mig för tillfället stor som ett hus=) men va fan inte lång tid kvar nu inte. Och jag säger som så här. Du kommer när du känner dig redo spelar ingen roll när de är.
 Kvällen ska jag bara sitta framför tvn och mysa med chips och dricka=)

Älskar verkligen den här. Det luktar så gott


Fick den här av Bruttan i Julklapp och jag verkligen älskar att ha den på mig jämt.


Kommentarer
Postat av: <3

Måste komma ner te sunne och se hur sängen ser ut, kanske under veckan?! (: hehe.

Visst luktar den gott? :) hehe. <3<3

2009-01-11 @ 20:34:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0