Snart Fredag

Längtar efter helgen då hela familjen är hemma =) skönt och umgås med dem ibland också. Vart tar dagarna vägen ? Det kan man börja fråga sig, tycker bara dagarna rinner iväg. Men det är gött de med. För då är det inte länge kvar.
Blir nog till att plocka lite här hemma snart innan mamma slutar, broder är hemma idag. Som vanligt enligt mig=)
 I natt var jag vaken mellan 2 och 5 satt och löste korsord för jag orkade verkligen inte sova, känns hemskt när man inte kan sova. Förstör hela dagen typ, Måste ner till sunne och ta ut pengar till mamma =) är skyldig henne.. 
 Är sugen på kyckligsallad , här hemma ska de äta soppa och pannkakor vet inte om de är någon större mat men =) Får väl se vad det blir. Är vrålhungrig redan ..  Hade jätte ont i ryggen o neröver förut när jag skulle gå ut och hämta posten känner även lite nu , fast de blir värre när man ställer sig upp.

Tar och skriver mer sen =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0