Sängen väntar

Tittar för tillfället på tvn och dricker kolsyrat vatten =) blivit förälskade i det den senaste tiden.. Jag som skulle ha kollat på tvn låg och sov i soffan istället.. Missade väl mer än halva filmen som gick på 4:an. Klockan 10 imorgon ska jag färga och klippa mig =) de ska bli oerhört skönt.  Nu är rummet klart bara lite småplock kvar. Får dammsuga och sånt imorgon. Blev väldigt mysigt, nu är de bara något litet som fattas =) men den kommer när den kommer. Har inge brådis precis även om man längtar grymt mycke.. Har en hel del saker kvar att köpa också.
På torsdag ska jag med mamma till sjukhuset i karlstad sen skulle vi gå en vända på Ikea tror ja.. Tänkte köpa mig en fotoram och lite små plock. Blir säkert en vända på Bergvik också.


Detta är något utav det jag skulle behöva :
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0