Lördag=)

Sitter i sängen och myser framför tvn, magen kurrar som bara den =) blir nog mat snart. Pappa och broder är och åker på isen med bil.
För tillfället är jag ensam hemma men mamma kommer nog alldeles snart ska fråga henne om vi kan åka ner till sibylla. Vill ha sån mat idag känner ja. Min broder hade magsjuka igår .. Hoppas verkligen man slipper det, gör vad som helst för att slippa det. Men men med min otur så..  Tog mig ett bad förut och då var det någon som röjde som bara den. Mysigt..
Satt på makemebabies förut =) fan va söt den blev.

Längtar till sommaren med Sol, bad och Folkrace =) Har inte kört sen i augusti så är skapligt sugen på att köra nu. Får väl vänta ett litet tag till. Men sen blir de gasen i botten.



 


Kommentarer
Postat av: Jossan

Då får du gasa mot mig gumman ;) hihi <3

2009-01-14 @ 16:56:11
URL: http://josefinkjettselberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0