Karlstad idag!

Har varit uppe sen klockan va 8:a orkade inte sova längre och sen kurrade magen av hunger.
Sitter och tittar runt på nätet efter saker jag ska köpa idag=) Bäst och skriva upp annars glömmer man hälften av det man ska ha. En del ska handlas på ikea och sen ska vi till skåre också. Tror vi åker förbi där först innan vi åker till karlstad.
Mamma ska vara vid sjukhuset vid 15 så det är bäst att vara där i tid så man får parkeringsplats.
Satt just och funderade på vad för saker jag har kvar och köpa .. Och det är en hel del faktiskt, jag är inte en sån person som är stressad med saker. Moster ringde igår och frågade om vi hade packat än .. Men icke det har jag inte gjort, känns som de är alldeles för tidigt.
Nu ska jag ta och göra mig iordning så får jag ta och skriva mer när jag kommit hem från Karlstad säkerligen helt slut i fötterna.

Har föresten funderat på att beställa dessa skorna




♥Jag lever på hoppet och tron om att allt ska vara perfekt♥


Kommentarer
Postat av: bruttan din

jag vill åxå beställa nya skor :) <3<3

2009-01-15 @ 13:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0