Ingen aning

Dagen har bara försvunnit hur snabbt som helst =) men vad gör det. Sov lite längre idag än vanligt och det va grymt skönt. Och kändes föresten väldigt behövligt, sover inte så mycke på nätterna annars.  Va ute och handlade med mamma idag och bokade tid hos frisören. Fick tid redan på måndag =) Va jag längtar att äntligen få fixa mitt hår. Man blir som en helt annan människa efter man klippt och färgat. Mamma lagade grymt god mat idag. Pomes och kebabkött med sås till. Älskar det .. Tittade på film med hela familjen, juno hette filmen. Den va fan rolig.

Jag förstår bara inte hur du tänker eller något längre. Vet inte varför du blivit så annorlunda,det är inget man bara blir över en natt. Men alla gör ju som de vill och det verkar du med ha gjort. Man måste kunna acceptera andras beslut och förändringar. Är väl så att ibland duger man och ibland inte. Jag tycker själv att de är grymt dålig stil. Jag försöker i alla fall men vad får man tillbaka?! Inte ett skit. Folk förändras är väl lika bra att inse



Kommentarer
Postat av: Bruttan din

Vem är de som har förändrats gumman? =/ Älskar dig<3<3

2009-01-09 @ 11:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0