Sov problem

Gick upp ganska tidigt imorse va hungrig som ett svin =) . Låg och tittade på tv vid 5 imorse, hittar alltid något jag vill se mitt i natten. Dålig vana. Men blir lätt så när man springer på toa hela tiden och tar sig knappt upp ur sängen.. Ligger med lite ont här och där.  Åt frukost för en halv timme sen lite sent men. Ska ut och plocka i veden sen som jag och pappa va och hämtade igår. Eftermiddagen ska jag tillbringa hos min moster =) ska bli kul och busa med fabian.
Åkte förbi hos moster igår och hon skickade med en massa saker. Gick som bara den för Fabian i gåstolen.
 Snacka om att jag är sugen på att skruva =) men jag når ju fan inte allt längre så får vänta tills pappa har gjort lite förarbete.

Har bilder sen Jul på Fabian och Klara, Ester och Petronella. Älskar dessa barn.




Kommentarer
Postat av: ulf

söt unge hon har ;)

2009-01-19 @ 22:47:28
Postat av: sören

söt unge din moster har :D

2009-01-19 @ 22:50:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0