Första dagen på året!

Nytt år, nya tag =) Kommer bli ett enormt spännande år, med mycke förändringar och jag längtar något så grymt.
Ska bli skönt att få åka folkrace igen också. Och nu är det inte alls länge kvar tills det kommer en liten en =) Har börjat insett att de är inte alls lång tid kvar, har inte tänkt så innan. Ibland känner jag mig nervös ibland så känns det inte ens som det är jag som ska göra det. Säkerligen kommer tiden gå segt nu , men aktiverar man sig med saker varje dag då går tiden fort. För hitills har bara dagarna sprungit iväg.

Mina kusiner har varit här och hälsat på idag, va väldigt roligt när de kom. Och de åt en massa glass. Där efter lagade familjen tacos, de va grymt gott. Blir nog titta på tvn med chips och dipp nu ikväll.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0