Blåsigt

Tror inte jag somnade förän klockan var 3 och gick upp vid 8 tiden. Så va lite sleten imorse=) Men de va bara till att vara pigg de och slänga sig i duschen. Klockan 10 skulle jag vara vid hår & kroppsverkstaden. Klippte,färgade och slingade. Blev jätte nöjd=) Gillar verkligen mitt rum som det blev nu.. Känns som man har en liten lägenhet även fast man bor hemma. Jag vill ha lite nya saker.
Kom nyss hem från en handlings tur i Sunnes alla mataffärer. Det blev en del. Ska baka kladdkaka, så himla smarrigt och gott med grädde till . Kan äta hur mycke som helst.

Har föresten kommit på mera saker som jag ska ta och inhandla innan det kommer en liten =) Finns hur mycke saker som helst kvar att köpa. Så borde nog skriva en lista så jag vet att jag får med allt.. Fan vad dagarna går. Tiden bara rinner iväg, ska bli mysigt. Fast har inte ens börjat bli nervös än, och vill faktiskt hinna bli det lite iaf. Det är ju ingen tid kvar nästan.. Gud vad skönt det skulle va och lägga sig i en solarium men får vänta med det=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0