Söndagsmys!

Har tittat på Tjorven och skrållan på tv1000, de är en film jag alltid kan kolla på om och om igen =)
Sen har jag bara gottat mig i fika och choklad visst de kanske inte är nyttigt. Men nu tycker jag att jag får lov och vara väldigt onyttig när de inte är länge kvar. Ska göra varmasmörgåsar alldeles snart. Och det ska bli gött.
Har haft ont i ryggslutet och haft en hel del sammandragningar .  Hoppas det är på G snart , Vill inte gå över tiden allt för länge , visst några dagar gör mig inget . Men två veckor då blir jag galen. Vill träffa den lille nu .
Har kommit på vad jag ska köpa till min brutta också =) får se om hon blir glad .Vad jag längtar tills vi kan ta något och dricka igen =). 
Imorgon tänkte jag baka snickerskakor och kladdkaka . Kanske något mer gott =) kul och ha om det kommer någon och hälsar på eller om man åker till moster så kan man ha med sig något att bjuda på .



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har du kommit på o köpa till mig då? :P Fan va kul de kommer blir första gången du ska dricka. LÄktar:D hehe. Saknar dig gumman :( måste ses snart nu<3

2009-02-08 @ 22:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0