Trista söndag

Fy vad det snöar, verkar som det aldrig tar slut. Visst är de kul med snö men de tycker jag de ska vara på jul för nu spelar de mig ingen större roll. Bara att det blir väldigt spårigt på vägen. Mamma och pappa gick ut och skottade. Skulle bra gärna velat hjälpa dem men inte värt de om det händer något . Tror jag kollade på film halva dagen igår, kände mig så seg och hade ont i ryggen så passade på och ligga ner. Tänk om det bara kunde dra igång nu =) va glad jag skulle bli och bara få åka iväg. Men men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge.  Inte länge kvar nu, men som sagt jag tror att jag går över tiden. Har hoppats på ett datum får se om det bli det datumet =)  Imorgon ska jag till Bm igen . Får se va mina provsvar blev sen i torsdags när de tog lever och gallprov på mig. Har sån himla klåda över hela kroppen i princip . Och på nätterna kliar de som mest när man blir varm. Så ska säga till henne att de släppte inte med tavegylen. Visst skulle jag kunna stå ut med detta kliande ett litet tag till, de är bara det att jag får inte sova något på nätterna. Och jag vill helst vara utvilad så man orkar.
Nu ska jag ta och titta på någon film och kanske prata i telefon =)
Det är alla hjärtans dag till helgen.Mysigt!


Det är liknande den här jag har köpt =) så fin så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0