Torsdag!

Har varit grymt dålig på att uppdatera nu på sistonde . Får bli bättre på det, har varken haft lust eller tid till det.
Men har knappt sovit en blund om nätterna utan detta kliande. Va i alla fall till Bm igår och fick utskrivet tavegyl tror jag det heter. Klådstillande. Men lika fan vakanade jag av att jag låg och rev mig som fan på magen i natt. Ska ner till sjukhuset nu vid 8 och ta blodprover . Lever o Gallprov . Så jag har inte käkat eller druckit något sen 20 igår. Hoppas inte de är något konstigt . Min mage har sjunkigt som bara den , ligger typ i knät när man sitter. Bm sa det att nu har du verkligen fått en riktigt hängmage=) så snart kommer det att någon sa hon ! Men säkert bara för det så stannar den extra länge.
Tycker den får ta och titta ut nu .. Ska vara nere i Karlstad idag vid 11 också vid tandläkaren . Sen skulle jag och mamma käka på mcdonalds och skynda oss hem för mamma ska på möte =) Nu måste jag nog ta och göra mig iordning så jag hinner ner . Skriver när jag kommit hem sen igen
Saknar Eva och snart fyller hon år =)<3 Då du blir de party    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0