Nu är hon här!

Äntligen har hon kommit min lilla prinsessa =) Den 10 Februari kom hon klockan 12.21.
 nu ligger hon och sover för en stund . Allt är ovant men ändå så himla underbart. Ska amma henne om några timmar igen. Måste tillbaka ner till karlstad imorgon vid 14 på eftervårdsmottagningen . De ska väga henne igen =) Har legat i karlstad sen i tisdags även fast vi kom in i måndags men då blev man på förlossnigen . från att jag kom in på måndagen till hon föddes gick det hela 24 timmar. Men va fan man står ut =) . Man fick något så underbart . Får ta och lägga in bilder och sånt snart. för nu ska jag göra lite annat som jag inte hunnit med nu när vi inte varit hemma.
Tack emma för att du va med på förlossningen det betyder grymt mycke.

Och nu är Bruttan min 18 =) <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt att se dig så himla lycklig

2009-02-13 @ 21:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0