En vecka =)

Idag är lilla Thindra en vecka , gud va tiden går snabbt =) alldeles för snabbt egentligen. För tillfället ligger hon och sover så sött , men ska säkert snart ha lite tutte . Det funkar bra med amningen nu =) . Känns skönt och veta
Imorgon kommer Bvc på hembesök. Ska bli skönt och se om hon gått upp ännu lite till sen vi var dit och vägde henne igår . Då hon vägde 3490g, skönt att hon hade gått upp sen vi var ner och vägde henne i Karlstad i lördags.
Finns inge mysigare än och ligga på morgonen och dra sig lite. Och titta på det underbara som ligger bredvid en och sover. Måste be broder lägga in bilder på datorn på min lilla prutt =) har inte tid och sitta vid datorn så jätte ofta. Men ska försöka skriva och lägga in bilder ikväll om jag har tid. Såg att Thindra hade vaknat så nu blir de hänga i tutten =)

Hoppas Bruttan min hade världens bästa 18-års dag. Längtar tills vi kan vara ute på språng igen =) Sommaren är våran.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh måste få se henne snart (: är du hemma på torsta, för isf kanske ja kan kika in när ja ändå är i sunne :) Hade en bra födelsedag & jag SAKNAR dig gumman<3

2009-02-17 @ 20:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0