Underbart med snö..

Skönt med en massa snö ute på backen. Precis som det ska vara nu innan jul och även under jul.
Får hoppas att det ligger kvar under julafton i alla fall, har varit dåligt med snö nu de senaste åren.
Sitter och lyssnar på lite julmusik så himla mysigt. Synd att man inte gillar glögg för det är också något som hör till Julen. För nöja mig med pepparkakor och julmust.
Tittar även runt på lite kläder till min underbara dotter, är faktiskt en hel del rea nu på nätet fick jag se nu.
Får hoppas man får lite kläder till Thindra i julklapp eller presentkort, det är alltid användningsbart.
Åhh vad jag längtar tills de är julafton, känner mig som en liten skitunge. Tror man aldrig riktigt växer ifrån den känslan.
Frågade mamma igår om vi kunde sätta upp granen, men hon tyckte vi skulle vänta tills helgen.
Så får väl lyssna på henne och vänta tills det är helg, är så himla mysigt när granen är i ordning och paketen ligger under den.
Kommer faktiskt ihåg att när jag var mindre så busade jag med granen så jag fick den över mig=)
Det tyckte inte jag va speciellt skoj och pappa kastade ut granen.

Ikväll ska jag bara mysa framför tvn med familjen och min busunge för om jag känner henne rätt så vill hon inte blunda när de händer så mycket spännande.

Vill hitta på något med moster och hennes familj till helgen. För jag har den underbaraste mostern i världen♥

Får lägga in lite bilder senare ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0