Torsdag kväll..

Har tittat på tvn ända tills nu. Passar på och skriva här innan jag ska gå upp och lägga mig.
Blir nog till att sätta på någon film och somna till.
Thindra har sovit sen strax innan 9, sov max 20 minuter idag på dagen. Så kan förstå att hon var sliten nu.
Tittade på bonde söker fru idag, kul och se hur allt detta sluta.
Åkte med pappa ner till Sunne när han skulle hämta Jonathan vid skolan idag, så passade jag på att springa in på Lindex och hittade en jätte fin klänning till Jul.
Skönt att ha det avklart, viktigt att sötnosen är finklädd på julen tycker jag.
Imorgon får vi se vad som händer, är väl hemma som i vanlig ordning.
Har hittat en byrå på Ikea som jag vill ha till Thindras kläder, himla behändigt att kunna ha dom i olika lådor.
Nu känns allt bara rörigt i garderoben, hon kanske har lite för mycket kläder vad vet jag.
Jag har också väldigt rörigt i min garderob, kläderna ligger rörigt på hyllorna. Blir nog till att plocka där på söndag, så man ser vad man har.
Nu ska jag ta mig lite oboy och sen krypa till sängs!


 Denna funderar jag på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0