Nu är jag igång igen..

Har varit väldigt öde här nu ett tag. Dåligt av mig med andra ord, har lite för mycket saker att göra för tillfället.
Dagen har gått till att plocka fram massa julsaker och att damma. Usch vad damm det blir på en gång.
Har plockat bland alla mina saker jag haft på rummet, så nu är en hel del borta.
Får väl se hur länge det är så, blir alltid att man lägger en tröja eller något i soffan. Men nu ska de vara ordning och reda tills julen är över. Man blir så mycket gladare när man ser hur fint det är.
Men nu luktar det gott o inge damm så jag klagar inte.
Skulle ha gjort kola och knäck idag men så blev det inte, får ta det imorgon istället.
Mamma sa att till helgen skulle vi baka mera mums godis, alltså julgodis.
Har packat in bland de sista julklapparna idag, nu måste jag vara proffs på att packa in klappar.
Tror det är packet rekord i år från min sida.
Har fått ny frisyr och ny mobil. Allt på en och samma dag i torsdags.
Valde mig en ny nokia, skönt att slippa den där som bara krånglade hela tiden.

Lillan ligger och sover för fullt. Varit lite gnällig idag, tror det är tänderna som spökar.
Hon har fått sig två tänder nu där nere och tror det är en 3:dje på väg.

Nu ska även jag krypa ner i sängen och läsa lite.

Älskar dig min prinsessa♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0