Myspys

Nu har jag precis krypit ner i den underbara sängen.
Efter en hel dag springande i affärer så förtjänar man en go säng.
Thindra ligger i sängen bredvid och sover, hade lite svårt och somna men tillslut gjorde hon det.
Skönt för henne att sova lite, när hon varit så aktiv idag.
Kan säga att jag var ganska sliten imorse när jag skulle kliva upp, men man ska inte klaga. Finns de gånger jag varit hur trött som helst.
Drog först in till stan och sprang runt i affärer, va en hel del folk där så blev lite trångt.
Hittade mycket fina saker till mig själv som jag köpte i stan. Fast när jag tänker efter skulle jag ha gått in i mer affärer än vad jag gjorde. Det är lätt att vara efter klok.
Va bra mycket bättre utbud i stan än ute på Bergvik, där kändes allt rörigt.
Jag tycker det är jätte skoj att handla på rea, då får man mer för pengarna.
Samtidigt finns det mycket kläder jag aldrig i hela mitt liv skulle sätta på mig som finns på rean.
Kom hem lika sent som vi brukar göra. Fast det hör liksom till.
Är jätte nöjd med mina inköp idag även Thindras.
Shit va mycket snö det har kommit, nu ska man inte klaga på att det inte finns snö i alla fall.

Imorgon måste jag städa. Plocka iordning på alla julklappar vi fått.

Älskar dig mest♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0