Längtar..

Samma visa denna kväll/natt att jag verkligen inte orkar sova, vet inte riktigt vad det är som hänt när de blivit så här. Men kommer säkert en dag då jag är döds trött.
Thindra ligger och sover så skönt i sin säng nu. Blir till att hoppa i sängen intill snart.
Känns som min dag har bestått av att köra bil hela dagen lång. Skjutsade mamma till jobbet, hämtade min bror från skolan och sen hämta mamma. Där emellan sålde jag Thindras barnvagn så nu ska det införskaffas en ny.
Fast kul för Thindra som älskar åka bil och pruttar för fullt med munnen när man åker.
Thindra sov jätte dåligt natten till idag, vet inte om det var magen som gjorde ont eller om de va tänderna som spökar. Fast hon har varit lite snuvig ett par dagar nu också som börjar försvinna.
Mamma och jag beställde kläder till Thindra och min broder. Även en varsin sak till oss båda.
Är ett ex antal minus grader ute nu. Får hoppas att snön ligger kvar, kom lite med snö idag.

Får se vad det blir imorgon, beror på hur pigg lillan är =) Ens barn går alltid i först hand!

Längtar tills på lördag då vi ska åka till Karlstad och julhandla.
Massa packet och dyrt kommer det säkert bli, tur att jag nästan handlat klart alla mina paket.

Du är mitt allt min älskade Thindra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0