Juldagen...

Har varit lite dålig på att skriva nu igen, har haft häcken full nu ett par dagar.
Va i filipstad från i Tisdags kväll tills igår.Markus släktingar kom dit och Thindra fick en massa fina presenter.
Åkte hem vid 12 tiden så va bara hem och duscha, göra sig i ordning.
Byta kläder på Thindra och åka till Moster och byta juklappar med varann eller vad man nu ska säga.
Lillan fick hur mycket fina saker som helst. Kan säga att jag har aldrig sett så mycket kläder.
Får lägga ut allt här sen så ni får se. Jag tror hon klarar sig ett bra tag på alla dessa kläderna, men kläder är alltid bra att ha. De växer så himla fort. Efter vi varit hos moster blev det ner till farmor och farfar.
Åt mat och sen kom Tomten med julklappar. Fick faktiskt väldigt mycket bra och ha saker där.
Undrar om de vill jag ska flytta=).
Men jag tror inför nästa år ska vi inte åka runt överallt på Julafton som vi gjorde. Hann knappt andas ut innan vi skulle till ett nytt ställe. Många firar även idag och imorgon. Brukar bli att vi åker ner till Farmor idag och fikar så kommer de massa folk dit. Men jag har en stark vilja som säger att jag ska ut och roa mig med mina vänner nu när pappa(morfar) skulle passa henne. Vi får se hur allt detta slutar, är en dag imorgon också.
Då vi ska till Karlstad på mellandagsrea. Det är något jag gillar!
Idag hade vi haft moster, stefan och Fabian här på mat.

Nu ska jag ta och göra något annat än att sitta här. Finns massor att göra här hemma.

Älskar dig mitt hjärta♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0