Va bara för bra ....

Blir bara sämre och sämre på att skriva på bloggen. Aja vissa tider är man väl sämre och andra bättre på att uppdatera. Har haft fullt upp från att jag gick upp tills nu, så ska bli skönt sen när man ska hoppa i säng.
Thindra somnade vid elva tiden, så hon har varit uppe bra länge ikväll. Har väl varit mycke roligt och se på ikväll. Har haft 20-års kalas idag, fick massa fina presenter. Bla pengar, parfym och smycken.
Precis sånt jag behöver, så kändes som de kunde läsa mina tankar.
Fast jag fyller inte år förän på måndag men tyckte det va bättre att ha det idag då alla är lediga.

Imorgon ska vi i familjen åka ner till sunne och gå runt i affärer. Se om man hittar några julklappar till de som är kvar. Känns som de närmaste är viktigast just för tillfället. Lite svårt med vad man ska köpa, vill gärna ge något man vet de har användning för. Det bästa är nästan presentkort, fast lite tråkigt ändå.
Jag skulle gilla skarpt om jag fick ett presentkort, eftersom jag älskar att handla.

Nu ska jag ta och hoppa i sängen för nu hann klockan bli mycket innan jag vart klar med detta!


      Mammas sötnos♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0