Resan till Karlstad

Lite lagomt trött i fötterna efter våran tur ner till Karlstad. Jag, Eva och Anna drog till dit imorse.
Min lilla sötnos Thindra var kvar hemma hos mormor och morfar. Är roligt för henne och för min mamma och pappa. Bättre än att springa runt med en massa folk som har stressigt inför nyår.
Fick med mig ett par snygga puma skor, ska ha dom till våren.
Även en topp och en sak till Thindra.
Kom hem vid 6 tiden och har busat med min lilla älskling tills hon somnade.
Har även ansökt om dagisplats. Va tvungen ändra mig lite, jag hade tänkt att ansöka i augusti men nu blev det i början på Maj. Måste söka jobb och se om man kan få något.
Imorgon ska jag ta mig ner till Sunne och lämna in böcker på biblioteket och köpa en varm och go mössa till Thindra. Moster hade köpt någon till Fabian så ska nog köpa en likadan fast en annan färg.
Pappa och mamma pratade på att de skulle till Edsvalla imorgon så ska väl dit när mamma slutat.
Sen vid 12 blir det att titta på Jvm, Sverige-Ryssland. Får hålla tummarna att sverige vinner.

Nu ska jag fixa med lite andra saker än att sitta här. Det börjar snart så får fixa lite chips.
Lite onyttig får man att vara ibland.




                Min älskade sötnos Thindra♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0