Att allt kan gå så fort..

Ja jag vet klockan är mycket! Ska precis till att hoppa i sängen och sova.
Redan nu är det ny dag och inte vilken dag som helst, utan Nyårsafton.
Kan bara säga att va grymt fort detta året gick.
Har bara tagit det lugnt till en början idag, fast sen när mamma kom hem blev det lite ändrade planer.
Vi skulle egentligen ha åkt till Edsvalla, blev istället till Charlottenberg.
En skillnad på ungefär 5 km och ett plus i kanten var att vår kära vän jobbade där.
Fick med mig en Adidas tröja och en ny plånbok. Precis en sån jag alltid velat ha så nu är shoppingkassan stängd.
Ska börja spara pengar, finns så mycket annat att göra för pengarna än att handla upp allt på onödiga saker.
Lära mig vara en spara och inte en slösa.
Men blir väl att man handlar för pengarna man fått i Julklapp.

Imorgon ska dagen börja med att städa lite snabbt fixa god mat tills mamma slutar. Sen blir det Party!!

Jag älskar er så♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0