allt eller inget...

Ibland har man ingen som helst lust och sätta sig här. Har varit så ett par dagar nu, men med tiden kommer det tillbaka också. Är väl mycket med om vad man ska skriva. För vill helst inte tjata med samma snack varje dag för då tröttnar jag och säkert läsarna också.
Tänkte strax krypa ner under täcket. Min undebaring till dotter sover som en stock, är lite krångligt på kvällarna när hon ska lägga sig. Jag lovar hon är gnällig som bara den, vägrar ligga och hänger i allt som är.
Men man måste få henne till och sova i vettig tid annars hinner man aldrig slappna av innan man själv ska sova.
Idag har hon sovit max 30 minuter på hela dagen så inte undra på om hon var gnällig.
Ska försöka hålla mig hemma hela dagen imorgon så hon hinner sova på dagen lite också.
Har även varit ner på Sunne och handlat lite behövliga saker.
Var även förbi vid Moster, Stefan och Fabian. Gud vilken underbar liten gosse, man kan inge annat än att älska honom.
På lördag ska jag ha kalas, fyller år på måndag. Kommer lite folk hit då så vi ska äta gott och fika en massa gott.

Får se vad som händer imorgon. Men man kan alltid hoppas på det bästa!!

Du vet precis hur mycket du betyder för mig♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0