Lyckliga jag.

Thindra ligger och sover för natten får man hoppas. Hon fick precis mat innan hon somnade så sover nog till 8 imorgon bitti. Har börjat med både gröt och mat varje dag nu. Körde inte med båda till att börja med för att Thindra fick ont i magen. Men nu går det jätte fint. Även att hon kan få en majskrok ibland =)
Jag kan inte fatta vart de snart 6 månaderna tagit vägen. Och att hon har blivit en sån stor tjej.
Hon väger över 8kg nu så det känns när man håller henne längre stunder.  Fast jag ska inte klaga så underbar och go som hon är. Man kan verkligen inte klaga på sina barn. Alla är de olika fast ändå så underbara.
Jag är verkligen så lycklig nu när jag vaknar upp av Thindra som ligger och pratar i sängen för fulla muggar.


Mamma och pappa ringdet idag och berättade att det va bara 2 saker kvar att göra på folkracebilen. Så nu är jag lycklig, blir att åka iväg på tisdag och pröva den. På torsdag förmiddag drar det iväg och då ska husbilen vara packad.
Blir hem och tvätta och sen börja packa på nytt. Ska bli roligt att åka i Höljes jag är laddad till tusen även denna gång.
Vet hur mycket jag kan och det stärker hela körningen. Man ska tro på sig själv annars kommer man ingenstans här i livet.


Nu ska jag lägga mig och titta på tvn =)

Vi två hör ihop♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0