Torsdag...

Sitter och tittar på ett jätte bra byggprogram eller vad man nu ska kalla det.
Kanske mitt framtida jobb, men nej det tror jag inte.
Kan inte bestämma mig vad jag vill göra till nästa år, är väl dax att börja fundera på vad jag ska göra.
Man kan i alla fall inte vara hemma för evigt då skulle jag nog bli tokig.
Hade sätt klockan på 7 imorse, smart som jag va hade jag på högt ljud så min busunge låg där vaken och sprattlade med benen. Mamma tog Thindra när jag åkte ner till sjukhuset så läkaren fick titta på nacken och huvudet.
Har en så enorm smärta så det går inte beskriva. Så fick medicin som jag ska till apoteket och hämta imorgon. För som vanligt när det gäller Sunne så finns ingenting där.
Va ner till mina kusiner från stockholm som åker hem imorgon. Tycker inte det va längesedan de kom hit men det är trotts allt en månad de varit här. Tiden bara försvinner.
Har även hunnit med en tur till Moster och Stefan med ett batteri till deras buss.
Det finns så mycket att göra om dagarna just nu så hinner aldrig skriva blogg. Men nu när det börjar bli kallt på kvällarna och inte alls lika mycket folkrace så kan man ta sig mer tid till att sitta här. När Thindra sover försöker man hinna med så mycket som möjligt.
Hon sitter även upp längre stunder utan stöd den sötungen =) stor hon blivit.
Va ner till Thindras gammalefarmor idag, hon sa att det dröjer inte länge innan hon kryper.




                    Mammas Sötnos♥

Jag älskar dig så enormt mycket♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0