Fredag..

Jag har aldrig haft så här tråkigt en fredagkväll förut. Lillan ligger och sover och inge bra på tvn.
Funderar på vad man ska göra, kanske hjälpa mamma med pizzan.
Glutenfripizza är inte det allra lättaste att få ut på plåten, extremt kletigt så allt sitter på händerna istället för på plåten.
Har hunnit med och städa ett varv på rummet idag, även varit ute och handlat på Sunne med mamma och broder.
Imorgon drar vi till Munkfors där det är folkrace, jag är grymt körsugen.
Fast pappa hade ingen lust att fixa bilen, så fick stå över denna gång.
Hoppas att det snart börjar någon bra film på tvn, ska bli mysfredag ikväll . Med familjen så klart.
Imorse vaknade mitt busfrö väldigt tidigt och ville inte somna om så va bara att stiga upp, mata och byta blöja.
Men sen somnade hon om så vi båda fick vila ett tag till. Ibland behöver man lite mer sömn än andra gånger.
Längtar tils jag får titta på Wallander med den bästa.


                     Mitt allt♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilken underbart fin tröja, vart är den köpt?

2009-08-25 @ 23:05:50
Postat av: Angelica

Den är köpt på HM är Hello kitty. Ja jätte fin och skön.

Vem är det som undrar?=)

2009-08-25 @ 23:17:42
URL: http://geca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0