Sängen väntar...

Funderar starkt på att hoppa i sängen. För imorgon ska jag ut och handla tidigt så man slipper allt folk som kör som idioter även med sina kundvagner inne på affären. Så ska säga till mamma att vi åker ut tidigt.
Tänkte jag skulle köpa blöjor, tvättlappar och mat. Kunde jag gjort hela veckan men brukar alltid handla på torsdagar.
Måste även slänga kläder i tvätten. Så imorgon finns de saker att göra.
Busunge ligger här på soffan och sover, hon ville inte sova annars så vad gör man inte för sin underbaring.
Nu blir det sängen.
Måste säga själv att jag har blivit jätte tråkig. Att jag aldrig lägger in bilder på datorn.
En blogg utan bilder är liksom ingenting tycker jag. Så imorgon är de kameran som ska med överallt för nu ska bilder tas. För vet själv när man läser en blogg så är de väldigt viktigt med bilder + ett bra innehåll också då.

Godnatt min skatt♥


                      En suris till dotter =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0