Onsdag

Har vairt ner till Sunne med min kära Emma idag. Hon skulle ner till Broby skolan och hälsa på och köpa block tills hon börjar nere i Karlstad till veckan. Men när jag kom dit så kom jag på att jag skulle läsa upp en sak. Så efter lite prat så läser jag det hemifrån och kan gå dit när jag vill någon tisdag.
Gud va skönt att kunna bli av med sånt nu under tiden jag går hemma. Att jag inte tänkt på det innan.
Sitter för tillfället och väntar på att maten ska bli klar. Korvstroganof med ris. Mums det gillar vi.
Thindra ligger och sover i vagnen efter hela dagen vaken. Så förstår att hon är trött eller hon sov en stund på armen när vi var i skolan. Så märks att hon är vaken mer nu i alla fall.
Fick med mig Wallander filmerna hem för de funkade inte och se på den dvdn, så tänkte sätta mig och titta på en sen.
Jag och Emma kanske ska ner till Karlstad på fredag och hälsa på Camilla och den lilla =)
Nu ska jag ta och göra något vettigt istället för att sitta vid datorn. Får se om jag skriver mer ikväll istället.
Ska även då lägga in bilder på datorn.

Mitt guld, mitt allt♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0