Onsdag

Sitter nu och tar det lite lugnt. Har hunnit med och varit i väg och postat brev och städat både i husbilen och på rummet.
Så känns skönt att vara klar med det. Men jag är grinig för jag hittar verkligen inte mina betyg, känns så grymt surt. För jag vet att jag hade dem när jag sökte jobb och nu är de borta. Får ta hjälp av mamma när hon slutar jobba.
För imorgon ska jag upp med papprena så jag får inloggningskoderna någon gång.
Känns skönt att göra något under tiden man får hemma nu. För på kvällarna finns de inte mycket och göra då kan man istället läsa dessa böckerna som skulle göras och få ett bra betyg i Engelska.
Nu ska jag ta och busa med Thindra, hon tyckte inte det va kul att sitta i Babysittern längre.
Imorgon ska jag och Thindra ta oss en tur ner till Sunne såg att de hade utförsäljning på ett ställe. Så ska vara där tills det öppnar är det tänkt, då kanske man får med sig något vettigt hem.


Thindra älskar att titta på Tvn (
dålig bild) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0