God natt

Blev en tur till Karlstad idag. Så Ikea stod först på platser vi skulle till, eftersom jag inte varit där på ett tag och ville införskaffa lite saker. Som vanligt blir det något till Thindra.
 Resten av tiden som va kvar tills det skulle stänga var vi på Bergvik och införskaffade behövliga saker.
Får lägga in lite bilder på det imorgon när jag kommit hem. Köpte 3 plagg till Thindra för under 100 kr det är inte alla gånger man gör det. Brukar inte hinna med att gå in på Kappahl men nu hann jag. Självklart, där har de halva reapriset.
Nu ligger Thindra och sover så ska snart hoppa i sängen och lägga mig jag med, titta lite tv kanske innan jag somnar.
Ska åka hem vid 11-12 tiden imorgon, ska hinna med och packa och allt sånt.


Ni är allt för mig ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0