Helgen snart över

Vilket vackert väder det är ute funderar starkt på att ta med mig Thindra ut så hon får lite frisk luft och jag med för den delen. Hon sov jätte bra även i natt vaknade vid 6 någon gång somnade igen vid halv 7 och sov till 10.
Känns jätte skönt när hon har börjat så här, men får se hur länge det håller i sig. Man kan ju alltid hoppas ett bra tag framöver men det vet man aldrig. Idag har hon inte sovit mer än en halv timme max sen hon vaknade imors, förstår inte hon borde ju bli trött någon gång skulle jag tycka men så är inte fallet.
Nu la jag henne i babygymmet så får vi se om hon busar av sig lite. Men hon verkar inte vilja sova precis, får väl ta med henne ut.

Sista dagen med onyttig mat blir idag. Vill gå ner 10kg . Så nu blir de till att kämpa med att va ute och röra på sig mycke och äta rätt.  Och måste äta frukost som är de allra viktigaste på hela dagen som jag oftast inte bryr mig om att äta. Kommer nog kännas förjävligt att sluta med Coca cola som har blivit lite av ett beroende , men ska att gå ska vi se.
Så ska titta efter någon bra metod man kan börja med som verkligen ger något. Hemskt om man skulle gå upp istället.
Imorgon blir de en helt annan kost. För nu är de dax för en stor förändring.
Tänkte jag skulle fundera ut något bra mål när jag gått ner 10kg.

Skriver mera senare om det hinns för nu ska jag diska och sen ska Thindra bada.



Kommentarer
Postat av: TIPS !!

Ett tips om du nu ville gå ner i vikt är att du är ute och går varje dag.

Äter bra mat och inge dricka eller nått sånt.

sen ska du se att du är nere på drömvikten.

jag testade det jag gick ner 17 kilo.

2009-04-20 @ 21:07:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0