Sovdags strax

Har nyligen kommit ut ur duschen, finns inge bättre när man känner sig lite sliten än och ställa sig i duschen.
Så nu känner jag mig genast lite piggare och fräschare. Thindra har precis fått sig ersättning så får se om hon somnar strax eller är vaken en liten stund till. Hon är så stolt när hon ligger i babygymmet, pratar för fullt. Så roligt att se när de utvecklas så snabbt. Även imorse sov hon så länge, det känns jätte bra att vi fått in den rutinen så hoppas den håller i sig. Jag känner att jag har lite panik över Thindras kläder så vet inte riktigt hur jag ska göra om jag ska beställa på nätet eller om jag ska åka till Karlstad.

Idag va jag inte så jätte duktig precis när jag som vanligt glömde bort frukosten, fast när vi va ut och handla köpte jag med knäckebröd hem som jag tänkte jag skulle äta på morgonen.
Va ute och handlade med familjen idag och va till "nya" saffran och vitlök. Va fint det va där bredvid nya biblioteket.
Köpte med mig en Kyckligsallad hem som va hur god som  helst.
Snacka om att jag längtar tills på lördag. Har inte kört på så länge så nu gäller det att bara trycka gasen i botten o ratta utav fulla livet.

Imorgon blir de att hämta den nya husbilen, blir efter 4 någon gång. Så blir promenad innan det.
Nu ska jag ta och lägga mig och titta på tvn sen försöka sova.

Jag blir bara mer kär för varje dag som går♥




                                 
   Min underbaring till Dotter♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0