Onsdag

Thindra har inte velat sova mycket idag på dagen och inte heller kvällen. Men så kan det var ibland.
Tog med henne ut när jag skulle ut och måla då somnade hon som en stock så va skönt för henne och få sova lite.
Hon har precis somnat nu igen efter att ha ätit lite. Brukar alltid vara runt denna tiden hon äter innan hon sover för natten, känns faktiskt jätte bra. För ja är lite av en nattmänniska som är vaken vid denna tiden och är lite tröttare mitten på dagen. Håller på och fixar för fullt med husbilen vi köpte förra veckan =)  Det tar lite tid men det ska bli klart så fort som möjligt.
Det kommer bli jätte fint när det blir klart. Ska beställa tyg är det tänkt. Kommer lägga ut bilder här när det är klart.
För sen ska vi fixa i ordning den andra för den ska säljas.
Va jätte kul när Bruttan min kom och hälsade på och vi åkte ner på sunne och pratade en massa om allt eller inget! Längtar verkligen tills vi ska ut. Vilket röj det ska bli.
Idag ska jag på massage till Mona vid 17.00 ska bli jätte skönt, har jätte ont i ryggen sen bränns det i ländryggen så känns inte speciellt bra. Får hoppas det blir bättre. Har haft ont mitt i ryggen sen förlossningen.
Kom och tänka på en sak, Thindra ska inte till Bvc för än nästa vecka. Va ett tag sedan vi var dit så nu borde hon gått upp en hel del, men de märks väl. Vill ju bara veta att allt står rätt till. Hon ska även ta det där 3 månaders vaccinet. Gillar inte när de ska sticka i min kära dotter. Men får väl blunda.
Men nu ska jag passa på och sova när man väl har chansen.
Har hittat en jätte snygg tröja som jag tror det blir att införskaffa ska höra lite med mamma imorgon.


Längtar efter dig. Du gör mig hel♥



Va tycks ?


Kommentarer
Postat av: Jossan

Guuu va snygg tröja :) vart ju avis ;) hehe <3

2009-04-30 @ 15:28:30
URL: http://josefinkjettselberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0