Mysigt

Thindra ligger nu och sover, hon somnade i babygymmet efter hon hade ätit. Måste ha varit super trött.
Hon sover fortfarande super bra på nätterna så det känns jätte skönt. Och hon äter väldigt bra för den delen med, visst hon är lite bråkig och så när hon äter just nu. Men då brukar jag låta henne få äta en stund och sen vänta en stund under tiden hon är arg och svingar i armarna. Sticker man dit flaskan så skriker hon som bara den så det är ingen idé bättre och vänta tills hon lugnar ner sig. Roligt när man matar henne på natten då hon är jätte pigg efter och ska busa, så får busa med henne en stund sen lägger jag henne bredvid mig så somnar hon.
Jag och Thindra va med pappa och min bror till Kil, där vi hämtade en husbil. Mycke större än den vi redan har. Skulle aldrig ha fått plats alla i den lilla ostkupan.
Imorgon blir det att åka ner till Sunne och köpa hårfärg för mamma ska färga håret på mig imorgon. Blir Mörkbrunt/svart.
Fredag är de hårförlängning som gäller så de kommer bli jätte snyggt. Har längtat efter långt hår, har ju inte haft det på flera år. Tror jag hade det när jag va blond.
Saknar faktiskt mitt blonda hår ibland, fast de är lite tråkigt de där när man ska hålla på och bleka stup i kvarten.

Funderar faktiskt en hel del på vad jag ska göra nästa år när Thindra ska börja dagis.
Om jag ska söka jobb eller läsa. Är väl inte precis det lättaste att få sig ett jobb i sverige nu när det är som det är med allt varsel. Men blir det att läsa vidare så har jag funderat på att läsa till polis eller sjuksköterska, får väl se vart detta slutar.

Varje sekund ifrån dig känns som en evighet. ♥


                             Thindra min stjärna♥




Kommentarer
Postat av: s

bortskämd hon är då :D

2009-04-23 @ 23:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0