Torsdag kväll

Snacka om att jag var trött imorse, brukar inte va så trött men då var jag extremt trött.
Så tror inte det dröjer innan de blir till att lägga sig i sängen, Thindra ligger i vagnen och sover.
Hon har inte velat sova på hela dagen, sov lite imorse men annars inget. Så hon är nog bra trött hon också.
Men ja slår vad om att snart vaknar den lilla busen och är hungrig.
Tror det är nästa onsdag vi ska till Bvc igen, ska bli roligt och se om hon gått upp bra och så.
Man kan alltid hoppas att hon väger lite över 5kg, men vi får väl se hur det ligger till när vi ska dit.
Idag har jag och lilla Thindra varit ute och gått, kändes hur gött som helst. Vilket vackert väder det är ute, nu kan man verkligen inte klaga. Så ska försöka börja gå 2 gånger om dagen. Den enda som va lite tråkigt är att de är så lerigt här där jag bor så det blir tungt och dra vagnen. Thindra va jätte nyfiken och ville inte sova när vi var ute.
Hoppas att hon sover länge i natt men ska inte klaga på hur hon sover. Bara att lilla jag är väldigt sliten just nu och det måste man få vara ibland.
Va ute och handlade med familjen idag. Moste och Stefan och stora Fabian va här idag. Så go han är. Han hängde kring bordet och rev ner posten. Full rulle på den grabben. Fabian fyller 1 år på tisda och Thindra blir månader.
Mamma och jag badade Thindra förut, hon verkligen älskar att bada.
Nu blir de chips och dipp innan jag ska göra mig i ordning för sängen och sova.

Nu känns allt så himla perfekt, det är just detta man har längtat efter. Jag kan verkligen inte klaga på mitt liv nu.
Hoppas det håller i sig så här i fortsättningen. Lycka o Glädje!


     Lilla sötungen min ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0