Gonatt

Nyss tvättat ur färgen ur håret så får väl se när de har torkat va det blev för något resultat.
Hoppas på det bästa i alla fall. Så imorgon är de hårförlängning som gäller.
Gud va skönt att få göra något med mitt hår, det har kännts så himla trist på sista tiden.
Håller precis på och fixar i ordning ersättning till lilla Thindra som för tillfället sover, men hon har inte ätit sen 8 så känns bäst att mata henne nu innan man lägger sig.
Köpte föresten 18 tetra förpackningar med ersättning idag. Inte alla gånger man gör det precis, men tänkte så jag klarar mig på lördagen då vi ska vara på folkrace en hel dag. Inte för det går åt 18 stycken men alltid bra att ha hemma.
Har hunnit med och städa lite på rummet idag sen busat med thindra, sen har moster och de varit och hälsat på.
Det stod och vänta när vi kom ifrån sunne när vi hade handlat hårfärg.
Får ta och skriva mera imorgon för nu är jag bra trött och ska orka vara vaken till Thindra vill sova igen.

Längtar som bara den tills på lördag då det är folkrace.


I din närhet är jag trygg♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0