Nu är det natten

Nu har hela dagen redan gått, så snart blir det till att lägga sig.
Blev inte så fint väder idag som jag hade trott men spelar väl ingen större roll för vi drog till Edsvalla och köpte färg, penslar och lite sånt. Så när vi va där nere ringde Emma och sa att hon skulle komma.
Så när vi kom hem så var hon redan här. Super kul att få träffa henne som jag inte umgåtts med på hur länge som helst.
Hon har jobbat en del så är ju förståligt att hon är trött på kvällarna.
Vi slipade allt som skulle slipas i husbilen så snacka om att de va slipdamm efter vi var klara.
Tycker faktiskt om och hålla på med såna saker när man ser utdelningen sen. Fast mamma fick äran till att måla för jag busade med Thindra. Finns en hel del kvar att måla sen ska de målas mer än en gång också.
Så imorgon ska nog jag passa på och måla lite så kan Thindra få vara ute.
Det är så roligt och se när Thindra ligger i babygymmet och leker för hon greppar sakerna som hänger i gymmet.
Hon har börjat med och dra mig i håret som dock inte är så roligt men jag får stå ut med det lilla.
Har även käkat grillat till mat idag som var jätte gott. Älskar sommaren med grillat. Det hör liksom till sommaren.
Nu ska jag ta och mata lillan och sen hoppa i säng om inte Thindra är på bushumör vill säga.

Längtar verkligen till den 9 maj då jag ska ut med bruttan =) <3

Jag saknar dig så fruktansvärt så att det känns hemskt och tomt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Länktar jag åxå :D <3

2009-04-27 @ 16:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0