Kärlek

Nu är de redan fredag, snacka om att veckan bara har försvunnit.
Skönt att de äntligen är bra väder igen, solen har tittat fram idag, så imorgon ska familjen vara ute sen på "påskmiddag" till farmor och farfar. Om inga ändrade planer blir. För det vet man aldrig om det blir ändrade planer imorgon.
Igår var vi till karlstad och tittade på färjestad när de va på stora torget. Snacka om att det va mycke folk, fast vi var där i tid så fick stå bra långt fram.Tog en massa bilder. Drog till Mcdonalds direkt efter och sen bergvik och köpte med en blomma till farmor.  Thindra lämnade jag hos min farmor och farfar som blev hur glada som helst över att få ha henne. De hade aldrig sett en så snäll tjej, kändes roligt och höra. Med tanke på att det var så mycke folk i karlstad så kändes det inte så bra att ta med lillbruden.  Kändes väldigt konstigt direkt jag lämnat henne och ännu värre när jag varit ifrån henne ett par timmar. Så blir inge långa turer utan henne =)  Har aldrig varit ifrån henne så länge någon gång förut så kan va därför det kändes på det viset.

Hade haft planer på att dragit ut denna helgen men verkar inte bli så. Eller vi skulle åkt till Elmia =) men men det kommer flera gånger. Finns mycket annat man kan gå ut på längre fram. Men snacka om att suget finns.
Känns knäppt att prata om sånt när man har ett litet barn tycker jag, men ändå inte.
Har inte alls samma behov av att vara ute längre sen jag fick veta att jag va med barn, kanske blir annorlunda om man väl går ut en gång. Men jag uppskattar små saker mycket mer nu än jag gjorde innan.
Fast nu känner jag verkligen att jag vill ut, ut och ha kul och röja. Inte sitta inne hela tiden.
Min mamma och pappa vill verkligen att jag ska gå ut och ha kul så de får passa Thindra.

Idag va jag ner till mammas jobb och satt i massagestolen i en kvart. Va hur skönt som helst. Fast inte som när man är på rikig massage. Så funderar starkt på att boka massagetid hos mammas arbetskamrat som håller på med det.
Det hon gör är så grymt skönt så det finns bara inte.
Blev tacos till mat, sen kom mamma på att vi skulle ner till sunne och köpa godis.
Nu ska jag titta på tvn och äta något innan sängen väntar för är ganska trött och



mitt hjärta tillhör dig♥


Kommentarer
Postat av: s

visste ja redan att det gjorde haha :D

2009-04-11 @ 12:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0