Härligt

Min lilla prinsessa ligger för tillfället och sover efter att ha varit vaken nästan hela morgonen sen klockan 5.
Så känns skönt att hon sover lite. Undra på om hon har en väldigt magknip.
Har börjat ge henne minifom så får se om det blir bättre. Synd om Thindra när hon har ont.
Funderar faktiskt på om det ska bli promenad i sunne idag och köpa Thindra något fint.
Har ju kvar presentkortet jag fick av farmor på Lindex. Så blir nog att handla där.
Måste snart köpa vårjacka till Lillan, börjar bli så mycke varmare nu. Så känns lite för varmt att dra på henne den tjocka overallen. Finns fina på Lindex men fan de kommer alla små ha här i sunne så känns inte så roligt.
Tänkte vänta tills jag kommer till Karlstad där de finns lite mer att välja på i andra affärer än vad det finns i sunne.
Har slutat helt med amingen nu, det räckte inte alls tillslut. Men jag är nöjd så länge jag höll på, kände mig väl som en idiot först. För jag har verkligen varit inställd på att fortsätta länge till.
Hon har verkligen blivit så stor nu =) helst vill hon att man ska gå runt med henne på armen så hon får titta runt överallt.

 
Har ingen aning om vad jag ska hitta på idag. Känns som hela dagen redan gått, efter jag gick upp så tidigt.
Tror familjen skulle ut och handla sen.


Finns en person som gjorde mig grymt besviken under helgen. Hoppas aldrig mer det sker.




                                        Fabian på hans 1-års dag


                                               Hans 1års-tårta


                                        En nybadad Thindra

.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det lovar jag att de ALDRIG mer gör <3

2009-04-15 @ 14:40:09
Postat av: Anonym

alla ljuger har i livet vissa mer än andra så är nog bara å vänta å se det :)

2009-04-15 @ 15:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0