På Bättringsvägen

Känner mig faktiskt mycke piggare idag än vad jag gjorde igår. Tabletterna kanske börjar på att värka äntligen.
Vill vara frisk och orka mycke mer, så hoppas jag är frisk innan nästa helg i alla fall.
Thindra sov jätte bra i natt från halv 12 till halv 7 sen från typ 7 till halv 10. Så kändes jätte skönt imorse när jag va så utvilad. Kan alltid hoppas hon sover så bra inatt också, men jag ska inte klaga.
Hon har legat och lekt i sitt babygym idag som hon tycker är jätte kul, så va bra att hon fick ett sånt.
Har för det mesta tagit det lugnt idag, jag och pappa va ner till Sunne och tog oss en mjukglass i det fina vädret.

Tycker min lilla Dotter har växt och blivit så stor. Tiden bara rinner iväg, vet inte riktigt vart den tar vägen.
Men känns jätte kul nu när man liksom kan busa med henne mer och hon bara ler.
På tisdag är hon 2½ månad, snart 3 månader. Dom säger man ska ta vara på tiden då de är små bebisar.
Men jag verkligen längtar tills de stora sakerna händer som när de ska ha vanlig mat och börjar krypa och gå.
Vet att de är en jobbig tid men va roligt och kunna busa varje dag.

Sen har jag och Bruttan min planerat när vi ska ut för första gången på hur länge som helst =) Ska bli jätte kul längtar extremt mycke. Tror jag ska vara nykter fram tills dess och inte dricka något för än den dagen.
Så hoppas verkligen det blir så denna gången.

Nej nu ska de bli sängen även om jag inte känner mig så jätte trött så kommer jag säkert vara det om Thindra vaknar i natt.

Vill vara vid din sida nu och höra dina andetag. Du saknas ♥






                                Älskade barn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0