Beslutsångest

Jag vill ha nya kläder och skor nu, känns så hemskt trist med de kläderna jag har nu.
Blir depp av att inte ha nya kläder när de är så här fint väder. Sitter och tittar för fullt på nätet efter kläder och skor.
Men har grymt svårt att bestämma vad jag egentligen vill ha så det inte blir något impulsköp som jag använder en gång och aldrig mer. Har hänt ett antal gånger.
Plus att jag vill fixa mitt hår som ser ut som ett råttbo, får verkligen panik snart.
Vet varken ut eller in, om jag vill ha de blont eller mörkt. Ja får väl se vart detta slutar.
Blir dyrt om man ska göra allt på en och samma månad men det får väl gå.
Har hittat ett par jag fastnat för så blir nog dessa skulle jag tro. Ska bara höra med de andra två som också skulle beställa. Fina vår/sommar skor tycker jag, så de kommer bli väl använda. Fast det är  ju det där med färgen på skorna som är svåra att välja. Nu ska jag titta vidare efter kläder och se om jag hittar några och beställa.

Skriver mer sen...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0