En solig helg

Har inte hunnit med och suttit här så jätte mycket nu under helgen.
Vilket fint väder det redan är ute. Så blir snart att ta med sig Thindra ut och fixa lite, men först frukost.
Ska nog ta och städa rummet senare idag för har inte gjort de på ett tag sen städa Chinchillaburen och tvätta min bil som är jätte dammig efter Folkracen igår. Åkte som sagt golf dit.
Är inte alls nöjd med körningen igår. Men man är väl lite tillbaka dragen efter 10 månader som man inte kört.
Jag hoppas på att jag är bra mycke bättra nästa gång. Är nästan så man skäms lite.
Men när det väl gick bra så blev jag bortvänd.
Kom inte hem förän klockan va 10 igår kväll så blev verkligen en lång dag.
Men jag klagar verkligen inte på att få vara ute en hel dag i denna värmen. Hoppas bara detta håller i sig ett tag framöver.
Thindra har börjat sova hela nätterna nu och vaknar på morgonen. Känns väl bra men man blir ändå fundersam när man vaknar på morgonen och tittar i sängen då hon fortfarande sover och man inte gett henne flaskan.
Hon ligger för tillfället och sover i sin vagn så ska väl passa på att äta själv nu och sen ge henne mat och gå ut.
I fredags köpte jag solskydd till bilen med prinsessor på, va tvungen för Thindra för solen i ögonen annars.
Och sen fick hon en leksak också.
Till veckan ska jag till sjukhuset eller snarare imorgon vid 16.
När vi ska till Karlstad nästa gång ska jag köpa nya kläder till Thindra.
Är jätte nöjd med hårförläningen, va faktiskt väldigt ovant först men nu känns de jätte bra och det är jätte fint.
Va in till Expert och frågade om mobilen igen och den va klar så de skulle få den på måndag eller tisdag men de skulle skicka ett sms till pappas mobil. Va skönt att få tillbaka sin egen mobil isället för att ha min andra konstiga mobil som aldrig gör som jag vill.

Jag älskar bara dig och ingen annan♥

Nu ska jag ta och dra mig ut över så får ta och skriva mera sen.

                           En sån här blev det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0