Det blev ett inköp igår..

Blev att köpa jackan jag sett på Lindex ändå. Efter att jag tittat runt på olika sidor på nätet och inte hittat någon jag gillar.
Så blev det en tur ner till Sunne och inhandla den. Även om säkert en del i sunne redan har den så är det bara en jacka som man har en så kort tid.
Är så sugen på att köpa henne en massa kläder=) men får väntas lite. En sak jag måste köpa är pyjamaser för de har ja dåligt med.
Men vill själv ha lite nya kläder också. Det som står högst upp på listan är ett par skor och en svart skinnjacka.
Har redan en brun men vill ha en svart också det är så grymt snyggt.
Blir nog snart att hårförlängning för min del också. Fast först blir de till att färga håret hel svart eller brunt. Snacka om beslutsångest. Är som sagt inte lätt alla gånger. Samtidigt är jag sugen på att bli blond igen.
Nej, nu blir det sängen. Thindra sover, så hoppas hon sover ett tag i natt.
Skriver säkerligen mer imorgon. Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0